Regulamin

1.1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych, zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest: Przemysław Jaszczyk, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. Centrum Kominów Przemysław Jaszczyk, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca adres siedziby i adres do doręczeń: ul.Wspólna 6, 98-270 Złoczew NIP 8271849711, REGON 364592949, telefon kontaktowy: +48 518942445, adres poczty elektronicznej: biuro@systemykominowe-rauch.pl, zwany dalej Sprzedawcą.
    Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Konsument nie może zrzec się praw przyznanych Mu w powyższej ustawie. W przypadku, gdy postanowienia niniejszego regulaminu są mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy, wówczas pierwszeństwo i zastosowanie mają przedmiotowe zapisy.
  2. Klient jest zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego oraz wszelkich usług, które są oferowane przez Sprzedawcę za jego pośrednictwem, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz z postanowieniami niniejszego regulaminu, mając na uwadze w szczególności poszanowanie zasad współżycia społecznego, dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
  3. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze sklepu internetowego (chyba, że w danym postanowieniu wskazano, że dotyczy ono tylko Klientów nie będących Konsumentami lub tylko Konsumentów).
  4. Dane osobowe są przetwarzane w celach, zakresie i w oparciu o zasady, które zostały wskazane
    w polityce prywatności nieprzerwanie dostępnej na stronie internetowej sklepu.
  5. W polityce prywatności dostępne są również informacje dotyczące warunków gromadzenia, przetwarzania, a także ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę.
  6. Formularze zgody, tzw. checkbox`y, które dotyczą danych osobowych Klientów, dostępne są na stronie sklepu, w każdym miejscu, w którym gromadzone są dane osobowe. Treści zgód są do każdorazowego zaakceptowania przez Klienta. Klienci mogą na bieżąco aktualizować, modyfikować oraz wycofać zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, które zostały udostępnione Sprzedawcy.
  7. Poprzez złożenie zamówienia, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie
    i przetwarzanie przez Sprzedawcę Jego danych osobowych podanych na stronie internetowej sklepu. Podane dane osobowe mogą być przekazane innemu podmiotowi, jednak tylko i wyłącznie w celu realizacji i finalizacji złożonego zamówienia. Informacja o podmiotach, którym dane są udostępniane zawarta jest w polityce prywatności.
  8. Sklep internetowy, znajdujący się pod adresem www.systemykominowe-rauch.pl jest własnością Przemysława Jaszczyka, który prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. Centrum Kominów Przemysław Jaszczyk, zlokalizowaną ul. Wspólna 6, 98-270 Złoczew. NIP 8271849711, REGON 364592949.
  9. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@systemykominowe-rauch.pl lub nr telefonu 517955934.
  10. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.
  11. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie www.systemykominowe-rauch.pl
  12. Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności udostępniana jest w trakcie składania zamówienia.
  13. W celu korzystania ze Sklepu Klient powinien posiadać urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne, dostęp do sieci Internet, adres poczty e-mail.
  14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.
  15. Kolory produktów widocznych na zdjęciach umieszczonych na stronie internetowej Sklepu mogą się nieznacznie różnić od kolorów rzeczywistych, może to wynikać z jakości odświeżania monitora, palety barw monitora oraz samej jakości zdjęć.

1.2 DEFINICJE

  1. Administrator danych osobowych – Sprzedawca
  2. Przedsiębiorca(zwany dalej właścicielem) – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  3. Konsument (zwany także klientem)– osoba fizyczna, dokonująca czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu,
    w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
  5. Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
  6. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  7. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
  8. Reklamacja – procedura postępowania na skutek wystąpienia wady sprzedanego towaru.
  9. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem systemykominowe-rauch.pl , prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
  10. Rękojmia – odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady rzeczy zarówno fizyczne jak i prawne.
  11. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  12. Sprzedawca – to Przemysław Jaszczyk, który prowadzi dzialalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. Centrum Kominów Przemysław Jaszczyk, zlokalizowaną ul. Wspólna 6, 98-270 Złoczew. NIP 8271849711, REGON 364592949, email: biuro@systemykominowe-rauch.pl, tel. 517955934.
  13. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie towaru do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  14. Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta towary do zakupu, w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości towarów.

 1.3 ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

  1. Usługa elektroniczna „formularz zamówienia” jest nieodpłatna oraz ma charakter jednorazowy.
  2. Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Do złożenia zamówienia dochodzi poprzez wypełnienie formularza zamówienia.
  4. Umowa zawierana jest na czas oznaczony. Rozpoczyna się ona w chwili dodania przez Klienta pierwszego towaru do elektronicznego koszyka, a kończy się w momencie odstąpienia przez Klienta od wypełnienia formularza zamówienia bądź z chwilą złożenia zamówienia i przesłania Sprzedawcy wypełnionego formularza poprzez kliknięcie przycisku zatwierdzającego zakup i potwierdzającego konieczność zapłaty ceny.
  5. Klient ma możliwość zapoznania się z regulaminem oraz polityką prywatności jeszcze przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy albo przed dokonaniem zmiany w zamówieniu.
  6. Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w polskich złotych PLN.
  7. Sprzedawca umożliwia następujące formy kontaktu:
    – telefoniczny, pod numerem +48 517955934  w godzinach od 08:00 do 17:00 w dni robocze,
    – mailowy, wysyłając maila na adres: biuro@systemykominowe-rauch.pl
  8. W celu złożenia Zamówienia poprzez Sklep internetowy należy dodać wybrany Towar do koszyka,
    a następnie postępować według kolejnych kroków, wskazanych na stronie Sklepu internetowego,
  9. Niektóre zamówienia (w zależności od rodzaju i ilości) są wyceniane i zamawiane przez indywidualny kontakt pomiędzy Właścicielem sklepu a Kupującym.
  10. Klient pokrywa koszty dostawy. W przypadku zamówień powyżej 500 zł, koszty dostawy zobowiązuje się pokryć Właściciel Sklepu.
  11. Łączna kwota za zakupy wraz z kosztami dostawy widoczna jest w podsumowaniu, po dodaniu produktów do KOSZYKA,
  12. Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
  13. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi.
  14. Właściciel sklepu udostępnia następujące metody płatności:
    – gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
    – przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy 04 9256 0004 0046 5261 2000 0010  RBS Lututów , o/Złoczew ul.Starowieluńska 18, 98-270 Złoczew
    – płatności elektroniczne i kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl (PayPro SA 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15)
  15. Termin płatności przy metodzie za pobraniem następuje w dniu dostawy, a w przypadku płatności elektronicznych w dniu złożenia zamówienia.

 1.4. REALIZACJA I WYSYŁKA ORAZ ODBIÓR ZAMÓWIEŃ

  1. Czas realizacji zamówienia trwa od 3-7 dni roboczych co jest uzależnione od rodzaju i ilości zamówionego towaru. O czasie realizacji zamówienia dłuższym niż 3 dni Klient zostanie poinformowany telefonicznie przez Sprzedawcę.
  2. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16.
  3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny, dostępny pod adresem ul. Wspólna 6, 98-270 Złoczew, w dni robocze w godzinach od 7-16.
  4. Właściciel sklepu jest obowiązany dostarczyć zamówiony, a w konsekwencji kupiony przez Kupującego Towar bez wad fizyczny i prawnych.
  5. Kupujący przy złożeniu zamówienia, w celu prawidłowego przebiegu transakcji, powinien podać numery telefonów kontaktowych i adresu poczty elektronicznej e-mail, które będą potrzebne do potwierdzenia złożonego zamówienia, a ponadto w razie złożenia zamówienia przez Kupującego, nieposiadającego statusu Konsumenta, niezbędne będzie podanie danych koniecznych do wystawienia faktury VAT.
  6. Dostawy odbywają się za pośrednictwem firmy kurierskiej, samochodami ciężarowymi z windą,
    w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  7. Sklep Internetowy odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy.
  8. Przesyłki kurierskie podlegają ubezpieczeniu.
  9. W razie stwierdzenia w czasie odbioru przez Klienta uszkodzenia towaru, kierowca realizujący dostawę ma obowiązek spisania protokołu szkody, który powinien zawierać numer przesyłki,dane odbiorcy, dane kierowcy, ilość uszkodzonych elementów oraz zewnętrzny wygląd palety.
    Kopie protokołu szkody kierowca zostawia Odbiorcy a ten z kolei przysyła go na e-mail do Sprzedawcy.
  10. Towary dostarczane są na terenie Polski.

1.5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówionego towaru stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres biuro@systemykominowe-rauch.pl
  2. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu (dostarczenia) Towaru do Właściciela sklepu.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres P.P.H.U. Centrum Kominów Przemysław Jaszczyk, ul. Wspólna 6, 98-270 Złoczew.
  4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Właściciel zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  5. W przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy, Właściciel dokona zwrotu ceny zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Właściciel wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami
  6. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta, nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś w zakresie takiej sprzedaży zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

1.6. REKLAMACJE

  1. Zakupiony towar podlega 2(dwu) letniej rękojmi zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.
  2. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  3. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  4. Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
  8. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.
  9. W sytuacji, gdy reklamowany Towar nie zostanie przez Klienta odebrany, Właściciel sklepu wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z Nim osobiście uzgodniony, do odbioru Towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, Właściciel sklepu będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie Towaru. Opłata ta wnosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za niezbędną powierzchnię magazynową dla danego rodzaju Towaru w mieście, gdzie siedzibę ma Właściciel sklepu, naliczanej za każdy miesiąc przechowania.

1.7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Sprzedawca informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
    b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
    c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    d) https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  2. Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym:
    a) Klient będący Konsumentem ma prawo do zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. Nr 4, poz. 25 z późn. zm.), regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214, z późn.zm.),
    b) Klient będący Konsumentem może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
    c) Klient będący Konsumentem ma prawo do uzyskania bezpłatnej pomocy w celu rozwiązania sporu zaistniałego pomiędzy nim a sklepem. W tym celu może skorzystać  z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacji Konsumentów),
    d) Klient będący Konsumentem może skorzystać z internetowej platformy do rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ta stanowi interaktywny i wielojęzyczny model rozwiązywania sporów.

 1.8 DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Sprzedawca oświadcza, że przestrzega wszelkich zasad ochrony danych osobowych osób korzystających ze sklepu internetowego oraz wszelkich uregulowań prawnych.
  2. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych, w tym prawa osób, których dane dotyczą, cele oraz zakres w jakim dane osobowe są zbierane, zamieszczone są w polityce prywatności.
  3. Sprzedawca informuje, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych na stronie oraz w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

1.9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane są w języku polskim za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2. W kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego regulaminu zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  3. Załączniki do regulaminu stanowią jego integralną część.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, przesyłając Mu drogą elektroniczną odnośnik do nowych zapisów. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni kalendarzowych od zamieszczenia ich na stronie sklepu. Jeżeli Klient nie akceptuje wprowadzanych zmian, jest on zobowiązany poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w terminie 14 dni kalendarzowych, a co za tym idzie umowa ulegnie rozwiązaniu. W innym przypadku, po upływie wskazanego terminu, Sprzedawca uzna, iż zmiany zostały zaakceptowane.
  5. Zmiany w regulaminie dotyczące niektórych usług elektronicznych (np. konto Klienta, formularz zamówienia) pozostają wiążące w przypadku, gdy Użytkownik został prawidłowo poinformowany o zmianach oraz nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  6. Zmiany w regulaminie nie mają wpływu na już złożone zamówienia oraz zamówienia w trakcie realizacji.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.06.2020r.

1.10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Klauzula informacyjna KLIENCI , KONTRAHENCI ,WSPÓŁPRACOWNICY

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.( „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Produkcja Wyrobów Metalowych
    Przemysław Jaszczyk, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. Centrum Kominów Przemysław Jaszczyk, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Wspólna 6, 98-270 Złoczew NIP 8271849711, REGON 364592949, telefon kontaktowy: +48 518942445, adres poczty elektronicznej: biuro@systemykominowe-rauch.pl, zwany dalej Sprzedawcą.
  2. W celu wykonania swoich praw, proszę skierować żądanie pod adres e-mail :biuro@systemykominowe-rauch.pl
  3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu :
    a) wykonywania umowy
    b) dokonania rozliczeń finansowych oraz
    c) w celach marketingowych
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pana/Pani danych będzie odpowiednio:
    a) niezbędność do wykonywania z panem/Panią umowy ,
    b) niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – art.106 e ust.1 ustawy o podatku od towarów i usług,
    c) Pana/Pani zgoda – w przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych dla celów marketingowych po zakończeniu stosunku prawnego miedzy Panem/Panią a Administratorem.
  5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  7. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania stosunku prawnego pomiędzy Panem/ Panią a Administratorem, a po jego ustaniu przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi danych i w stosunku do niego, a także przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego. Dane pozyskane dla potrzeb marketingu bezpośredniego usług Administratora będą przechowywane do czasu, aż zgłosi Pan/ pani sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu lub cofnie Pan/Pani zgodę.
  8. Ma Pan/ Pani prawo:
    a) do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    b) sprostowania , poprawiania swoich danych,
    c) usunięcia danych,
    d) ograniczenia przetwarzania
    e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    f) przenoszenia danych,
    g) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    h) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania , którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem.
  10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pan/pani , iż przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia O ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
  11. Pana/ Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w tym również w formie profilowania.

P.P.H.U. Centrum Kominów Przemysław Jaszczyk,
ul.Wspólna 6,
98-270 Złoczew
NIP 8271849711, REGON 364592949,
telefon kontaktowy: +48 518942445,
email: biuro@systemykominowe-rauch.pl